torsdag, mai 29, 2014

Småsnack

Jeg har stort sett bestandig med meg en liten kjølebag i bilen når vi skal på tur. Oppi den har jeg drikke til barna, småsnacks, frukt og drikke til voksene. Det er fordi hvis jeg ikke har det med så er det ganske sikkert at noen er tørst eller sulten før vi har svingt ut av gata vår.




Nå har jeg Bella testet ut Puffits fra Ellas Kitchen. Det er små snack-kuler av mais (nesten som en slags ostepop) med smak av bringebær+vanilje eller ost+tomat. Kommer i esker med 5 poser i hver eske. Perfekt å gi til barna når man er på tur. Husbonden var spesielt fornøyd med at kulene er såpass små at de går rett i munnen uten gris i bilen :)

Kommer i esker med 5 poser

Fin snack til småttiser- kan brukes fra 10 mnd.


Christine

Innlegget er laget i sammarbeid med produsenten

2 comments:

Anonym sa...

Hei! Utrolig fin blogg du har :) Jeg er innom flere ganger pr.uke :)
Så godt å se at vi er flere som har med mat, drikke og snacks på tur. Har selv ei datter på 3 1/2 år som alltid er sulten i det vi trør ut av bilen!!!!
Så geniale de snacksposene var :) Lurer på om jeg skal teste de på mi datter -selv om hun kanskje er 'for stor'..?
Ha en fin dag :)
Mvh, Linn Merethe på Sørlandet

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg gir bella fruktmos (hun kan ikke spise så mye yoghurt) og de er for 4 mnd og oppover :) ikke tenk at hun er for stor så lenge hun synes det er godt.