søndag, februar 23, 2014

En Fana til

Jeg har strikket og strikket på en ny Fana til Bella. Hun vokser så fort at den hun hadde som var aaaalt for stor i fjor var for liten nå. Siden jeg er så glad i DNA mønsteret var det bare å kaste seg på pinnene

I går hadde vi ettermiddagsbesøk av venner- og for at jeg ikke skulle gå i fella: bake til gjester- spise alt selv- serverte jeg heller frukt i biter. Både til barn og voksne. Ikke så dumt- 
Nå skal jeg legge opp til et nytt strikkeprosjekt. Pinnene roper. 
Ha en deilig søndag.

Christine

4 comments:

Anonym sa...

Den Fana genseren var bare så fin og artig med andre farver.
En sånn kunn jeg tenkt og strikket til mitt barnebarn
Hvilken type garn bruker du?

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg har strikket den i lanett. :)

Anonym sa...

Sååå nydelig- gir meg følelse av vår og snart påske. Ha en nydelig uke. :)

Hilsen Tanja K

Monicas Univers sa...

Nydelig strikkegenser, herlige farger! Nå ble jeg skikkelig inspirert!

Monica