søndag, juni 23, 2013

Mor i Nord 60 år på Tinja

I går feiret vi 60 årsdag for Mor i Nord. For en fin bursdagsfeiring det ble. Vi startet i Mor i Nord og BesteJens sin nye leilighet med champagne, jordbær og makroner. Deretter reiste vi til Tinja. Mitt favoritt spisested over alle spisesteder. Jeg hadde en plan om å ta bilde av alle deilige retter- men desverre var alt så godt at jeg lot kamera være kamera og jafset i meg uten at så veldig mang bilder ble tatt.
Bordpynt. Tinja hadde pyntet bordene slik- så utrolig vakkert. Markblomster slår alle andre blomster ned i støvlene.

Pavlova - helt nydelig.

Klar for party

.


For en fin bursdag det ble. I dag skal vi roe helt ned!

Christine

2 comments:

Karin sa...

Helt enig i at ingen pynt eller blomster slår pynt med markblomster. Nydelig. Og Pavlova er også en vinner i selskap hos oss. Så ut til å være en flott feiring :-) Du så flott ut i din gule overdel.

Anonym sa...

Du stråler i sommergult, Christine, den overdelen likte jeg godt!

Sommerbukett med markblomster er aldeles nydelig vakkert!

Fin ny uke til deg go dine, ACklem