søndag, mai 12, 2013

Smak av tidlig sommer

Denne helgen har virkelig gitt oss en smak av sommer. Vi har vært første helg på gården vår og vi har virkelig storkost oss. Vi fikk også besøk av venner der ute- så barna har også lekt og koset seg.
Husbonden har røkt 4 laksesider i røykeovnen- og de ble kanllgode! Det der har han fått teken på!



Sommer og vårklær er endelig klar  for bruk. Disse er fra PolarnOPyret og jenten takker farmor så mye for det fine tøyet.

Ehhhh- skal jeg gå på gresset????


luringen

Gården skal få ett strøk til med hvit maling i år.

Husbonden drar jentene i vogn.

Beste aktiviteten.

Polarnvennene- alle sammen i PolarnOPyret fra topp til tå.


Ikke lenge til neste gang vi skal utover håper jeg.....

Christine

3 comments:

Florisa sa...

Åh så utrolig flotte bilder! Skjønne unger med gode klær, jeg rett og slett elsker POP klærne.

Storesøster her har akkuratt samme jakke som din eldste. Men så fin lue jenten din har til! Siden det er en del rødt på jakken bare tok jeg det for gitt at luen ikke kunne være rosa. Så jeg kjøpte rød lue, men ser jo nå at det var knall fint med rosa også :)

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg har både de rosa stripete og de gule luene til mine jenter. Jeg også eeeelsker polarnopyret og jeg eeeelsker at de har fått nettbutikk!

Min stil sa...

Så hærlige bilder fra gården dåkkers, og de nydelige jentene. Kos dåkker masse!!!!
Klæm