torsdag, mai 16, 2013

B R Y L L U P i Oslo

Da står vi på tampen til å reise til Oslo. Min bitte bitte lille baby bror skal gifte seg på lørdag med sin Lani og vi skal sørover for å feire dem. Jeg gleder meg storveis. I anledningen har jeg kjøpt meg ny kjole i fargen gull, men det betyr ikke så mye som at den er størrelse 6!!!! Jeg har pleid å bruke størrelse 12, så å tre seg inn i en størrelse 6 er fantastisk. Som jeg svarer til venninnene mine som spør hva jeg skal ha på: "størrelse 6"! Love it!

I dag har jeg fri fra Øyeklinikken og formiddagen har jeg brukt til å pakke og gjøre klart til avreise. Husbonden og barna kommer straks hjem for klesbytte og da drar vi på flekken. Jeg har gjort klart litt mat. Husbonden egenrøkt laks , egg på Hatting Gourmetstykker. Nam. Jeg må ærlig innrømme at jeg allerede har spist ett rundstykke før dette bilde ble tatt :)





Laks som henger på lufting


Nå må jeg få opp dampen så jeg er klar til barna kommer hjem


Christine

5 comments:

Anonym sa...

Håper du legger ut bilde av deg i kjolen:) god tur!

hvitstil.com/Christine sa...

Det er klart jeg skal- bare noen tar bilde av meg. Er nemmelig jeg som pleier å være bak kamera :)

Anonym sa...

God tur til Oslo! Så dere reiste i dag. :) så den stripete lua på Celine, og tenkte at det måtte være dere. :) søte unger!!

Anonym sa...

God tur. Gleder meg til å se bilde av deg i size 6!! You're My inspiration ;) klem Cecilie

Anonym sa...

gratulere med nr tre på vei❤ hva tilsvarer str 6? 36? Snart 8 kg minus her inspirert av deg :)