lørdag, juni 23, 2012

Århundrets superdag i nord i dag

Vi skal ha gjester på hytta og jeg står ca i yttergangen med skoa på mens jeg skriver dette kan nesten ikke komme meg fort nok avsted. Sol fra skyfrihimmel! Må bare dele en liten bit københavn før jeg kjører. Vi har vært på tur med Mor i Nord og BesteJens i Beste Jens sitt hjemland. De tok oss med på resturant NOMA som er verdenskjent og jeg må bare si:

opplevelse for livet!

Jeg kommer tilbake til trekningen og københavnturen når vi kommer hjem fra hytta i morgen

Christine

1 comments:

Line sa...

Hei Christine!
Er på litt desperat leting og søker svar hos deg, da jeg husker et bilde av tall til husveggen fra butikken din ... Har du noen tips til hvor jeg kan få tak i store tall til husveggen? Skal endelig få satt det opp på huset siden vi har malt det og skulle ha noen store fra Bohus men de er jo ikke lenger å finne! Vil ikke ha små eller vanlig størrelse, men noen litt finere i sølv.. Bor utenfor Oslo så om du vet om noe i Oslo eller Akershus, hjelp!!! Eller nettbutikk??!