søndag, januar 08, 2012

Sydenvenninner og det o-store-sydensalget

I går reiste vi inn til hovedstaden for å overvære det o-store-sydensalget som begynner 7. januar. Det går virkelig for seg, og kjøpesenteret er stappet til randen av turister og spanjoler som river og sliter i den siste veska og de nedsatte skoene. Love it!

Jeg tok turen til Zara Home og fikk med meg noe småtteri, men mest fornøyd var jeg med like jakker til Celine og Isabella. Mørkeblå og helt nydelig til halve prisen. Fant også ett babymerke som het gocco som hadde de nydeligste hele drakter og pysjer med vaffelsøm. (jeg er så svak for vaffelsøm)
Det var nå blitt salg på min nye barnefavoritt M&S. Flere pysjer til Isabella som så ut til å være klippet ut fra en Green Gate reklame og undertrøyer til Celine i hvitt med pastellpynt

Søteste jeg har sett!



Celine har funnet seg en sydenvenninne. Molly. De leker så fint at det er en fryd å være lange dager på stranden. Nå skal barn legges før husbonden og jeg spiser litt god mat. Det er koselig med lange dager på stranden med barna, men det er da godt når de er i seng også :)

Christine

0 comments: