torsdag, juni 02, 2011

Liftgardiner

Da har jeg mottatt en gigantisk pakke fra stoff og stil, og jeg skal begi meg ut på å sy liftgardiner til soverommene på hytta. Stoffet jeg har valgt er blendingsstoff i hvitt. (vi har midnattsol)
foto: stoff og stil

Det kjedelige var at pakken fra Stoff og Stil var revnet, så noe av stoffet var ødelagt. Jeg mener: hvor vanskelig kan det være å sette en tape rundt en pakke?????

Ønsk meg lykke til og hvis du har ett godt liftgardintips- Kom med det!

Christine

5 comments:

mywoolyadventure sa...

Utrolig irriterende når de ikke kan pakke inn sendingene skikkelig. Jeg fikk to pakker forrige uke også som bare var pakket inn i bobleplast og gråpapir, så selvfølgelig var det hull, men heldigvis ingen skade på varene.

Gleder meg til å se gardinene når de er ferdige:)

Kathrine 'Glimt' sa...

på posten her i oslo får man ikke låne en teipbit en gang... her må man kjøpe en helt ny pakke teip. jaja... service hva er det ... ?

:P

hannem sa...

Her i byen (Tromsø) får man låne tape om man trenger det på posten sine avd, vet ikke på PIB, men hadde sikkert fått låne på Spar her i nærmiljøet (er god kunde hos dem).

Tone's dager sa...

flott blogg, jeg blir å følge med her ja :) Elsker den hvite stilen.
Klem Tone

Ine sa...

Har et bitte lite tips til deg hva gjelder gardinene, hvis det ikke er for sent... Du burde lage dem så de dekker ytterkant på listene, og henge dem så høyt over vinduet at du kan trekke dem helt vekk fra vindusflaten når de ikke er i bruk. Det første er fordi du ikke vil få det mørkt nok hvis du har innvendige lifter, det andre er så du får beholde den nydelige utsikten av himmelen som oftest befinner seg øverst i vinduet og blir dekket om gardinen henger der;-)