søndag, desember 12, 2010

På tirsdag kommer han :)

På tirsdag kommer en interiørguru fra Oslo hjem til Narvik, for å jobbe på Celines Hus.


Guruen heter Petter og jeg ble kjent med han da vi begge jobbet på Bohus i ca 1942. Siden la Mor i Nord sin elsk på denne interiørstjerna, så selv om jeg ikke har sett gutten på årevis, så har jeg ofte fått rapporter fra Mor i Nord om hvor flink han er og var. For ett år siden byttet Petter og jeg hjemsted. Han flyttet fra Narvik og sørover, og vi flyttet hjem. Han studerer interiør og har studert kunsthistorie. Gjett om jeg gleder meg til å høre han fortelle hva han kan!

Nå skal han altså hjelpe meg litt i butikken i den beste juletida og når julen er over tar han over butikken, mens Bussoliene stikker til varmere strøk. Milde himmel for en velsignelse det skal bli- både Petter og varmere strøk!

Christine

3 comments:

Lottemora sa...

Så spennende da!


Ønsker deg en fin uke

Lotte

Unknown sa...

Oii, så spennende! Hørtes deilig ut med litt sol og varme;) Skal dere være borte lenge?

Anonym sa...

Heihei!

Du har fått så fin sofa, den howarden! Hvilket stoff og hvilken farge har du i den?;)

Ha en super førjulstid!

klem Christina