onsdag, august 11, 2010

Lokalavisa følger opp!

Jeg er heldig. Lokalavisen følger opp og ser va som skjer i avstemmingen.
Akkurat nå er dette førstesak:
http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article5217324.ece

Jeg registrerer varer i butikken og gleder meg over livet. Glenn fra Postbanken og jeg har stått på stand i dag.Ett lite logistikkproblem førte til at vaffelen ikke ble presset. (vi manglet bolle til røra!) Derimot hadde vi twist (vern om dine favoritter) og kaffe. Supergøy at så mange kom bort til meg og sa de allerede var med på stemingen. Folk ville høre mere om gården og historien rundt Ytre Slettjord- det ar jeg glad for. De ville høre om våre fremtidspaner for gården.

Takk til hver og en som stemmer! Fortsett med det her:


http://www.boligdrommen2010.no/finalister/christine/

Christine

6 comments:

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei igjen Christine.

Så moro at de følger opp. Ser du haler innpå nå ;)
Jeg prøver stemme hver dag, med begge e-post-adr ;)
Lykke til fortsatt :)

Klem fra meg

Steffagarden sa...

Har stemt på deg fra alle mine 5 mailadresser... og gubben sin 2 ;) Og priser meg lykkelig for at det ikke er sms som skal sendes inn...

Håper du vinner, Christine!

helen og gutta sa...

dette er så utrolig spennende, følger spent med og stemmer gjennom alle mailadresser vi har tilgjengelige.

Ida sa...

Jeg har stemt - og kjærsten har fått beskjed om å gjøre det samme:)
Jeg synes du skal vinne - det er altfor mange minner og arv fra fortiden som forfaller - synes det er fantastisk når noen tar initiativ til å gjøre noe med det!

Kathleen sa...

ååå Christine, jeg håper du vinner! Jeg har stemt som en gææærning de siste ukene! :P

Tror vi som stemmer er like spente som dere!

Masse lykke til!

Blomsterpiken sa...

Du er blitt bloggerkjendis:-)

Lykke til i konkurransen!