onsdag, juli 28, 2010

Postkontoret på Ytre Slettjord Gård og give away!

På gården vi har kjøpt har det en gang i tiden vært postkontor. I helgen fant jeg skiltet med postnummeret til Ytre Slettjord, brev, vekter, stempel, penner, blekkhus, forsegling og denne boken hvor det står hvordan man skal skrive brev og formularer.
"Jeg har allerede længe ønsket at kunne uttale den beundring jeg nærer for Dem; men hver gang jeg har villet aapne munden for å gjøre dem denne tilstaaelse, døde ordene paa mine læber"


Bussoli-familien har fått nye konkurranse klær. Janomen og jeg har brodert Boligdrømmenlogo på gensere og på ryggen står det: www.boligdrommen2010.no
stem på Christine fra Narvik!
(familien vår bør være obs på at nytt tøy er underveis!)



Her er Celine på tur i Onkel Stig sin bursdag. Hun er helt i hundre om dagen, og det beste vi kan leke er fotomodell. Godjenta!


Christine

11 comments:

LiseF sa...

Nyydelig bilde av en nyydelig jente! ha en fin sommer!

4childrenorganic sa...

Så fint bilde av søt, liten Celine!
Anna

Husflidstausa sa...

Har stemt på deg idag også, og linka til facebook. Så det blir to lodd til på meg... Lykke til vidare.

Anonym sa...

Hmmmm... blir det lodd hver gang jeg stemmer??

Lisbeth, Asker

Brit Strikkenerd sa...

VIrkelig en skatt du har funnet der Christine. Håper å se bilder av resten også:)

Anonym sa...

Heia!
Hvordan har du kjøpt de hobbyskapene? De var smarte! Og opphenget til strykebrettet?

Hva er grunnen til at du har begynt forfra med antall stemmer i Boligdrømmen?

Linda Wold, narvik

hvitstil.com/Christine sa...

Både skapene og opphenget er fra IKEA. Alle finalistene måtte begynne på null stemmer i finalen desverre. likt utgangspunkt for alle!

Christine

Erika sa...

Så herlig hun er!

Også var den blå kjolen nydelig, hvor kommer den fra?

hvitstil.com/Christine sa...

Erika:
den blå kjolen er Ralph Lauren og kjøpt på halvprissalget til tante pose (heter det det?) på cc vest
Oslo

Rock'n Roll Ballerina sa...

Så utrolige fine løsninger du har ordnet opp med. Takk for ideèr, vi skal ordne et lite rom hjemme hos oss også mht litt orden og strukturering av ting og tang, så da var det fint å se dine løsninger. Bli litt inspirert.

Og din helt skjønne jente er bare den absolutt søteste:)

Anonym sa...

Utrolig flott gård dere har kjøpt:) Gleder meg til å følge med å se deres oppussing av den. Stemmer på dere daglig å linke til facebook, bare å krysse fingrene for at dere vinner.
Masse lykke til :)
Stine sparboe Hvalryg