søndag, juli 11, 2010

Nytt syrom tar form!

Jeg koser meg og pakker ut syrommet mitt. ENDELIG skal jeg få slappe av og kose meg med Janomen min igjen. Jippi! Tv´n som var på vårt soverom før har nå flyttet inn på syrommet. Øverst på ønskelisten nå står det tråløst høretelefonsett, som jeg kan koble til radio eller tv etter ønske- så kan jeg sitte foran symaskinen i timesvis!


Vi leter fortsatt etter tingene våre som er spredd i 12000 esker. I dag fant vi gardinopphenget, så i morgen blir det gardiner i stuen! Jeg håper også at kjøkkenfrontene skal være ferdig og at vi kan begynne det uendelige arbeidet med å finne skruer, hengsler og håndtak som passer til!

Husk postbankens konkurranse og stem på meg her! Jeg leder, men hviler ikke. Det er så viktig å vinne for å kunne gi fjøsen og låven i vår drømmebolig nytt liv!

Christine

5 comments:

Kathleen sa...

Enda en stemme er talt :D

God mandags morgen! Her står solen på og jeg skal straks av sted for å trene :)

klem Kathleen

Hvit Villa sa...

Så lekkert det ble! Moro med tet i konkurransen, du har min stemme :-) Lykke til videre i huset, her er det oppussing av gutterom som står på tapetet.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så herlig med god plass til deg og ditt. :)

Håper dere har herlige sommerdager ♥

CecilieBJ sa...

Hei Christine.
Har fulgt deg i lang tid - blir alltid glad av å lese det du skriver, og du har alltid noen fine tips på lur!
Tøff dame er du, som følger drømmene dine!! Keep up the good work, og lykke til med nytt hjem og butikk!
Jeg stemmer på deg hver dag - heia heia!!
Klem fra Cecilie.

Inga sa...

Gratulerer med nytt syrom! Det er så deilig å ha et eget sted å drive med sånt. Og nå fikk jeg lyst til å gjøre endringer på mitt :o)

Ha en fin dag i nyhuset. Jeg stemmer på deg! :-D