lørdag, juli 03, 2010

Linker i Stockholm


Det var ikke bare BrukaDesign som ble besøkt da jeg var i Stockholm i går. NK og Åhlens selvsagt. På Nk har de en fantastisk lekebutikk med spesielle leker. Jeg skal asap blogge Celines nye tøykart leke. På NK fant jeg også ny matroskjole til Celine (halv pris av det jeg betaler for akkurat samme kjole i Norge)To interiørbutikker som lå vegg i vegg på KungsgatanVillage het den ene? Jeg tok en kaffe og noen sjokoladebiter på Sjokoladefabriken- som var et helt nydelig liten cafe. De serverte den deiligste rabarbrasaft, som jeg har tenkt å kopiere og lage selv.
Men mest gøy av alt-jeg møtte på Ebba- en av mine favoritt bloggere. Så gøy å se henne In real life, spesielt siden jeg har fulgt henne og hennes gode tips i åååååårevis.(hvordan kunne jeg ikke si hei til henne? er det muuuulig??) Jeg digget boken hennes da den kom ut for noen år siden. Tipser i samme slengen om hennes søster som blogger om familielivet i USA.
Mat ble det også. Knallgod middag på Princen, og lunsj på Riche. Og en sushilunsj på dag en som ikke trenger å nevnes *grøss* Så fant jeg noe annet gøy, men det skal jeg spare til Celines Hus åpner 19 august. (må nevne at jeg har fått første utkast til logo- og jeg liker det jeg ser. helt meg :)

Det var Stockholm i linker. Her er en link til som alle burde sjekke ut! Vote!

Christine

0 comments: