onsdag, november 04, 2009

Julepynt


I år blir det fint lite jul hos oss på Nesøya. Vi reiser tidlig på juleferie (der blir det selvsagt julefeiring) og i tillegg er vi jo midt i flytting. Det er selvfølgelig nå jeg finner den nydeligste julepynt.


foto: sirius.as

Dette hjerte har jeg sett på Åhlens, men de hadde kun ett igjen og jeg trengte tre stk. I går var jeg en tur på Living og da fant jeg dem. Jippi. Mine er med sølvperler og ikke hvite som på dette bilde. Vanligvis kjøper jeg julepynt på 50/75 % i januar. Det er litt gøy når desember kommer for da blir jeg så glad når jeg oppdager alt det fine jeg kjøpte året før. Om jeg får pyntet med mine hjerter i år tviler jeg på, men jeg kommer i allefall til å bli glad når jeg pakker dem opp til neste år i nytt hus.

PS: Living hadde utrolig mye fin julepynt og lykter synes jeg. Verdt å ta en titt. (Jeg var på den som ligger der man kjører til Tusenfryd)

Christine

20 comments:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei C!
Så nydelig julehjerte :-) Skal på en shoppingrunde i morgen, og den nye Åhlensbutikken vi har fått på kjøpesenteret har fått inn utrolig mye fint! :-))

Håper du har hatt en flott dag! Vi har vært på harry-tur i Sverige, ens ærend å stikke innom systembolaget og ICA! :-p

Giveaway inne hos meg om du vil være med! :-)

KLem J

Barbros lille atelier sa...

Hjerter er alltid koselig å pynte med, og spesielt til jul.
Kan nesten ikke vente med å finne fram igjen julepynten. Skal ta meg en tur innom Living. Takk for tipset!!

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Så kjekt at du tipset om det! Har bare vært innom Ikea og Åhlens enda, og ikke riktig fått oversikten over julepynten som finnes i år.
Veldig spennende at dere er på flyttefot, det er nemlig vi også. Selv om vi bare flytter noen gater lengre bort er det jammen mye arbeid som skal gjøres og mye man må huske på. Da er det veldig greit at du har så mange dine tips :)
Ha en god torsdag imorgen :)

Jorid + NOE Blog sa...

Wihiii, så snill du er!! :-)) Gleder meg virkelig til å få de. Du er en engel!!

Send meg kontonr og hva jeg skal betale på mail! :-)

Mange klemmer

Lisa sa...

Abildsø mener du? Det er rett ved meg, så da må jeg innom en tur:) takk for tips, og lykke til med flytting:)

Living laVida sa...

Hei!
Kjempefint det hjertet du viser bilde av!Finnes utrolig mye nydelig julepynt, men samme som deg bruker jeg å hamstre etter jul. Det finnes så mye i butikkene, at det er alltids rikelig å få kjøpt etter jul også!
Ha en finfin onsdag!:)

Ingvild B sa...

Ja, det var nydelig!

Anonym sa...

*fnis*
mener du Abildsø Christine!?!

nydelige hjerter! noe for meg med andre ord :)

Villa Drømmeverden sa...

Hei Christine!

Her går det jammen meg fort i svingene ja! 4uker bare.. Men du er jo frøken effektiv så det blir ikke noe problem. Spennende fase dere er i nå:)

Har dere nytt hus klart?

Jeg ville savnet det å ha alt i så nnær umiddelbarehet. Bare det å nyte en kopp gooood kaffe og litt attåt uten å måtte kjøre lengt. Og treningsstudio i nærheten.
Pass på å hamstre lys og te-lys, det er deilig å ha utover vinteren:)

Gleder meg at du skal fortsett å blogge:)

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Lekkert hjerte:)
Å kor vi gleder oss over desse månadane:)
Kos kveld ønskes:)

Monja sa...

hei og hå...har egentlig bare et spm,ang den frosken du oppbevarer badeleker i jeg;) HVOR er den kjøpt:)??en sånn smart oppbevring av badeleker ville vært velkommen på badet her vet jeg:)ellers...flott julehjerte...jeg gleder meg villt og hemningsløst til julen, de siste 4 årene har det ikke blitt til at jeg har pyntet,da jeg enten a,har vært på flyttefot, eller b,gravid. Jeg er en av de som har en date med doskåla de første 4 måndene ut i svangerskapet..men i år er jeg hverken gravid eller på flyttefot...så da blir det jul i heimen;)hurra..klem monja

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-søtt julehjerte!! Takk for tips!

Klem Anette:)

Monja sa...

Takk for svar, da er det babyshop neste for min del....kjekt med at lekene kan skylles, så slepper man badeleker med algevekst, hehe;)takk takk, og go`natt:)

Anonym sa...

Hvorfor flytter dere til Narvik?

hvitstil.com/Christine sa...

Anonym:
fordi familien vår er der, fordi vi får mulighet til å ha barnevakt der, fordi husbonden har fått en fantastisk jobb der, fordi det er fantastisk natur der, fordi vi får mulighet til å bruke både hytte og båt der, osv

Min stil sa...

Lekkert. Hjerter hører absolutt julen til.
Klæm Susanne

Lunalei ;-) sa...

Lekkert julhjerte! Har vært på Åhlens og kjøpt meg mye fin julepynt - men så ikke dette hjertet - men det kan jo hende de allerede var utsolgt!!!
Hilsen Lunalu

Anonym sa...

Er mannen din fra Narvik og har sin familie der oppe også?
Var det denne forandringen på bloggen din du mente da du skrev i sommer om forandring og mindre Celine på bloggen?
Syntes det er spenennde å følge dere & mor i Nord hun er vel utrolig lykkelig nå vil jeg tro,
båndene til ens egne foreldre blir jo mer betydningsfulle og sterkere etter at man får barn og blir mer voksen selv...!
Igjen, masse lykke til i prosessen...!
Klem til deg

Anonym sa...

Hei
Fikk serviettene i dag- SUPERFLOTTE:) Tusen takk!! De skal eg bruke på julaften:)
Anita B

My little footprints sa...

hm.. undrer på om denne kan kjøps på nettet? Jeg ser etter noe å ha i vinduet, med lys. De jeg har hatt er jeg så lei av, og det er så vanskelig å feste dem fordi de har så liten ledning..