fredag, mai 08, 2009

Støvsuger gadget

Lillebroren min digger gadget´s. Han har lenge snakket om denne Irobot han har kjøpt. Da han kom til oss forleden hadde han den med, og jeg- jeg var skeptisk! Irobot er altså en støvsuger som er en robot.
 
Så tok han en brødskive og strødde utover mine nyvaskede gulv. Nå bør den virke sa jeg!! Så satte han den på. Irobot satte igang. Den kjørte rundt i rommet og ble kjent, før han gikk systematisk til verks. Helt rått!

 
Her er Irobot på vei under sofaen. Det finnes forskjellige varianter. Dette var den billigste, men det finnes varianter som vasker gulv, kan programeres til å støvsuge når du er ute, og kjører til laddestasjon når den kjenner at batteriet blir lavt og til og med en for basseng.
 
 Celine var begeistret for Irobot. Jeg ble helt imponert. Den fikk opp alt brødet og masse støv selv om stua var nyvasket.

 
Her er Celine i fri utfoldelse med en yogurt.

Igjen vil jeg takke for responsen på innlegget om pappa. Jeg skal skrive tilbake til alle, men må bruke litt tid, for jeg blir fort veldig trist.



Her er noen av de vakre blomstene vi fikk i går. Det varmer veldig.

 En hyggelig ting som kom ut av innlegget om pappa var at en annen blogger fant ut at vi var i slekt. Vi er tremenninger, og bor ikke så langt fra hverandre så vi skal møtes med barna snart.

Ha en god helg,
Christine

8 comments:

Elisabeth sa...

hva koster en slik genial sak? nydelige blomster du fikk;)

Unknown sa...

Hm! En sånn en skulle jeg GJERNE hatt! Den var jo så liten og nett også! :)

Anonym sa...

Hei igjen!

Roboten likte jeg godt! Men det jeg virkelig falt for var teppet du hadde under sofaen! Hvor har du kjøpt det? Og loer det? Vi har nemlig ett teppe nå som loer veldig og det er så irriterende... Kan ikke tro at jeg ikke har lagt merke til teppet ditt tidligere, jeg leser jo bloggen din hver dag og i det siste har jeg lest gjennom mange gamle innlegg, i mangel på interiørblader. Og din blogg med dine fine innlegg fungerer flott som godt lesestoff i sofakroken :-)

God helg!

Klem fra trofast leser

adales verden sa...

OJ OJ
En husmor og karrierekvinnes drøm!
Har tenkt på deg siden jeg leste det forrige innlegget. Det rørte meg til tårer og jeg har tenkt på deg.

Ønsker deg og dine riktig god helg

hvitstil.com/Christine sa...

Teppet er fra Ilva.dk

Jeg fant ikke noe negativt med støvsugeren, den er ikke så sterk som en vanlig suger, men den fikk opp støvet og brødet!

Anonym sa...

SMART!
Skulle gjerne hatt en slik... Må finne ut mer om den!
Ha en god helg som mulig!

Frau Putz sa...

Kan man få en IROBOT, som klarer yogurten rundt om Celines mund også??? :o)

Måske man skulle købe sådan en robot-hjælper. Her i huset har vi nemlig masser af brødkrummer - og kattehår :o)

Jane. sa...

http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=2812

Her får du kjøpt en slik :O)