fredag, november 28, 2008

I Julehuset Bussoli pakkes det.

Aller først: Tuuuusen takk for alle de supersøte kommentarene jeg har fått. Jeg  setter stor pris på dem. Jeg er litt etter på noen av prosjektene mine, fordi både Celine og jeg er litt pjusk. Celine får sine første to tenner og jeg tror ikke det kjennes helt greit for henne.
Nå i kveld har jeg kastet meg i julegavepakkingen. I år ville jeg ha enkle pakker i litt gammeldags stil. Gråpapir, med røde lapper og rødt papirbånd. Har massevis igjen å pakke, men er heldigvis ferdig med innkjøp og produksjon! (Husk at jeg er i mammapermisjon, og har hatt hele høsten til å kose meg med julegavelaging/kjøping)

I morgen skal vi på julegrøt til en venninne og skal prøve å komme meg til Frukt og Juletre- gårdsbutikken i Lier som åpnet i dag.

Ha en fin kveld
Christine

12 comments:

Monicas sa...

Du verden...ja e det ikke godt å være i rute, å gjerne litt tidlig ute..da slepp man det jaget som man ellers har... Gråpapir er pent det også..tanken bak veit du... ha ei koselig helg, og god bedring til mor og datter

Sommerfuglen sa...

Ah, den som var så heldig å ha flere ferdiginnpakkede gaver...
Utsalget på Lier drives forresten av familien til ei studievenninne her :)
Ha en flott helg!

aase sa...

å om du skal på frukt og juletregården i helgen, MÅ du gi beskjed altså, for jeg er jo på nabogården!!!!!

aase sa...

Å jammen klarte jeg glemme å kommentere at du allerede har pakket sååååååååå mange pakker!!! Jeg har kun rukket kjøpe noen få jeg!!!

Lykkehuset sa...

Det ble fint! Holder på med innpakking selv, og jeg har også valgt gråpapir:-) Fint og miljøvennlig;-) God helg! Beth

Bea sa...

hehe så artig å se at det er flere som går for gråpapir i år.
Det er jo så enkelt, billig og miljøvennlig. :o)
Jeg tenkte også å stikke innom Lier i morra:o) Storebror skal spille håndballkamp i nærheten av gården:o)

Lena sa...

Er fint med gråpapir da:)gavene blir liksom mere personlige.
God bedring til dere begge,og ha en toppers helg.

Lena

Klaffen sa...

Hei på deg vennen. jammen er du flink altså, dåner nesten jeg:) Vi er ikke så mye hjemme i dag, snuppa skal synge på sanitetshuset i bygda her kl 1430 - men før det så er vi antakelig hjemme. Sender deg mobil nr mitt på mail.adr din ( hvis jeg finner den ) så kan du sende meg en sms når du er her! Ha en herlig dag med grøt og gode venner! Stor klem til naboen

Anonym sa...

Kjempefine gaver, jeg liker også godt denne stilen, i alleår har jeg brukt denne varianten på julegavekalenderen til barna, men i år falt jeg for hvit papir. Men mange julegaver skal pakkes med gråpapir syntes det er kjempefint og litt mer miljøvennlig er det også!
Ha en fin lørdag med grøtkos - vi skal på Reisen til Julestjernen!
Vedr. Celine, stakkers liten, hun begynner jo å bli ganske stor så det gjør sikkert litt ekstra vondt i den hare gummen å få tenner såpass sent. Har du kjøpt sånn på apoteket som kan smøres på forå dempe litt som hun kan smatte på? Ellers hjelper det jo også med bitering som du legger kaldt.
Klem Ann-Christin

Hvitrose sa...

hei:)

Akkurat slik har jeg tenkt å pakke inn årets julegaver også:)Har kjøpt inn masse grå papir,rødtbånd og røde pakke roser:)
Det er sååå fint:)
Og hjemme scrappede pakke lapper selvfølgelig!!
har ikke kommet igang med lappescrappen,men tror det blir i morra søndag:)

ha ei fin helg:)

Anneli sa...

Flotte pakker <3
Det var jammen godt at du skrev det med mammapermisjonen. Lett å få "prestajonsangst" her i blogglandia (:
Neida, jeg er godt i gang og det blir nok jul uansett!
Ha en koselig adventshelg!
Klem <3

Rune sa...

Så fine gaver:)Skal snart begynne jeg også.