torsdag, juli 17, 2008

Tilbakeblikk på ferien i nord.

Jeg har sittet å tittet gjennom bildene fra sommerferien i nord. Oioioi som vi har kost oss!Her er noen av bildene:
Hjemmefiska ørret til middag hos "Mor i Nord"

Mannen min og jeg lager vår spesialitet- PAELLA


Mamma baker foccacia- den er veeeeeeldig god!
Innpakket i de nye serviettene jeg har laget.


Lurt! Mor i Nord har plantet krydderplantene sine på verandaen i en lekekasse med hjul, så da kan hun trille kassen i skyggen eller i solen etter ønske. (eller man kan trille den under tak dersom det skulle regne mye)

Enda flere bilder fra rommet jeg pusset opp!
Før:

Etter:
En av dagene nå skal jeg på IKEA å kjøpe overmadrasser til sengene, og sende de nordover. Og knott til nattbordet på Vollywood.


Vi har vært i ett bryllup da vi var nordpå. Med lov fra bruden viser jeg bordpynten. Virkelig flott var det. Runde bord, hvite duker!

1 comments:

Photo-Me-Life sa...

Den maten som ble laget hos din mor så virkelig god ut. Holder på å lage mat her nå, å ble ikke mindre sulten etter å ha sett på "godbitene fra nord norge" i bloggen din.

Hva syns din mor om rommet du pusset opp?